Romlund
 Jagtforening

Bukkepral på Bollervej 13 B.

Søndag den 16. maj kl. 09.00, er foreningen vært ved kaffe og rundstykker i klubhuset.
Så uanset om du har skudt buk eller ej, så mød op og del morgenens oplevelser

Vel mødt

Dyrlægeaften på Bollervej

Den 12. september blev der afholdt dyrlægeaften med Rikke Fast fra Viborg Dyreklinik, med teamet om førstehjælp til hunde.

Rikke kunne fortælle om de symptomer man skulle være opmærksom på, hvis vores hunde opførte sig unormalt med sløvhed, diarré og evt. ikke vil indtage føde mv.

Vi fik også et lille kursus i, at komme forbinding på , hvis der skulle opstå skade på hunden ved jagt, leg og andre uheldigheder.

Stor tak til Rikke for at  sætte tid af for, at sprede ud af sin viden om temaet også fra sin færden fra andre steder i verden, hvor hun ar arbejdet.

Stemningsbilleder fra fællesspisningen fredag den 14. juni.
Med 21 deltagere, som talte både medlemmer deres ægtefæller og børn, blev en ny aktivitet afviklet i Romlund Jagtforening.
Fællesspisningen var en rigtig hyggelig aktivitet hvor der blev grillet og med det store fællesbord af salat og andet tilbehør, blev alle godt bespist.

Efter spisningen blev der dækket op til en omgang sønderjysk kagebord, hvor alle havde medbragt både hjemmebragt og hjemmebagt bagværk i rigelige mængder.
Bestyrelsen vil gerne sige tak til alle deltagere for en rigtig hyggelig aften, som sikkert vil være at finde i aktivitetskalenderen igen til næste år.

ROMLUND JAGTFORENING, Bollervej 13B, 8800 Viborg
Medlem af Danmarks Jægerforbund